Masani taumatemate tafe pulea alatoto vaʻaia

Locator

O vaega o le pneumatic actuator e tatau ona faʻatusatusa ma le actuator peʻa o loʻo faʻaaogaina. E mafai ona faʻaleleia le tulaga sao o le alatoto ma faʻaititia ai le malosiʻaga o le vavaeʻesega o le alatoto faʻavae ma le le paleni malosiʻaga o le auala, ina ia mautinoa ai le saʻo faʻatulagaina o le alatoto e tusa ai ma le faʻailoga saunia e le faʻatonutonu. I lalo o a tulaga alagatatau manaʻomia configure se mea e tu ai mo le pneumatic tafe faʻasolosolo alatoto:

1. A maualuga le faʻatosina feololo ma tele eseesega o omiga;

2. A o le caliber o le faʻatonutonu alatoto ua tele tele (DN> 100);

3. Maualuga le vevela pe maualalo le vevela faʻatonutonu alatoto;

4. A manaʻomia le faʻateleina o le saoasaoa faʻavave o le faʻatonutonu alatoto;

5. A vaeluaina pulea e manaʻomia;

6. A manaʻomia se faʻailoga iloga e faʻagaioia ai se tagata e le o ni tulaga masani o le tautotogo (o le tautotogo o loʻo i fafo atu o le 20 ~ 100KPa);

7. Pe a iloa le toe faʻatino gaioiga o le alatoto (o le ituaiga ea-i-latalata ma le ituaiga ea-e-matala e fesuiaʻi);

8. A o le tafe uiga o le faʻatonutonu alatoto tatau ona suia (o le poser cam mafai ona suia);

9. Afai e leai se spring actuator poʻo le piston actuator, e manaʻomia le ausia o gaioiga faʻatatau;

10. Pe a faʻaaogaina faʻailo eletise e faʻagaioia ai gaoioiga o le pneumatic, e tatau ona tufatufaina le paoa i le tulaga faʻatulagaina o le uila.

O le alatoto electromagnetic
Afai e manaʻomia e le polokalama le faʻatonutonuina o le polokalame poʻo le lua-tulaga control, e manaʻomia ona faʻaauupegaina i le alatoto solenoid. Pe a filifilia se vaʻalele solenoid, e faʻaopoopo i le mafaufauina o le AC ma DC sapalai o le eletise, eletise ma le televave, e tatau ona totogi le mafaufau i le sootaga i le va o le solenoid alatoto ma le faʻatonutonu alatoto. Masani matala pe masani tapunia mafai ona faʻaaogaina.

Afai e te manaʻomia le faʻateleina o le gafatia o le alatoto solenoid e faʻapuʻupuʻu ai le taimi o gaioiga, e mafai ona e faʻaaogaina ni alatoto se lua e faʻatutusa pe faʻaaogaina le alatoto o le solenoid e avea o se pailate faʻatasi faʻatasi ma le tele o gafatia pneumatic relay.

Moligafua pneumatic
O le moligafua o le Pumatikale o se ituaiga o mea e faʻateleina ai le malosiʻaga, e mafai ai ona lafo le faʻailo o le ea i se nofoaga mamao, ma aveʻese le tuai ona o le faʻalualualau o le paipa faʻailo. E masani ona faʻaaogaina i le va o le fanua transmitter ma le faʻatonutonu mea faigaluega i le potu faʻatonutonu potu, pe i le va o le regulator ma le fanua faʻatonutonu alatoto. O leisi gaioiga o le faʻateleina pe faʻaititia le faʻailo.

faaliliu
O le tagata liliu e vaevaeina i se kesi-eletise liliu ma se eletise-kesi faʻaliliu, ma o lana gaioiga o le iloa lea o le felagolagomaʻi o se tasi sootaga i le va o kesi ma eletise faailo. Pe a faʻaaogaina eletise eletise e faʻagaoioia ai ni gaoioiga o le pneumatic, e mafai e le tagata liliu mai ona faaliliu ni faailo eletise eseese i ni faailo eseese o ni eletise.

Faʻamamaina le faamamaina o le ea
O le faamamaina o le ea faʻamamaina faʻaititia alatoto o se mea faʻaaoga i alamanuia faʻaaogaina masini. O lona autu o le faʻamamaina ma faʻamama le ea faʻasolosolo mai le ea compressor ma faʻamautuina le mamafa i le tau manaʻomia. E mafai ona faʻaaoga mo mea eseese o le pneumatic ma solenoid valves. , Vaʻaia ma le eletise faʻamautuina masini mo ogālaʻu, faʻasusu o mea faigaluega ma tamaʻi mea faigaluega uila.

Oe lava-loka alatoto (tulaga alatoto)
O le tagata lava loka loka o se masini e taofia le alatoto tulaga. A faʻaletonu le mafuaʻaga o le ea, e mafai e le masini ona tipi ese le faʻailo o le ea e faʻatonutonu ai le faʻamamaina o le potu o le membrane poʻo le pusa i le setete i le taimi lava e le i faʻatamaia, o lona uiga o le alatoto tulaga o loʻo tumau pea i le tulaga ae le i faʻaletonu.

Alatoto tulaga transmitter
Afai o le faʻatonutonu alatoto e mamao ese mai le potu faʻatonutonu, ina ia mafai ona malamalama lelei i le alatoto ki tulaga e aunoa ma luga o le 'upega tafaʻilagi, e tatau ona faʻaauupegaina se alatoto tulaga transmitter. O le faʻailoga e mafai ona avea ma faʻailoga faifai pea e atagia mai ai soʻo se tatalaina o le alatoto, pe mafai foi ona avea o se faʻasolosolo gaioiga o le alatoto faʻatulagaina.

Suiga femalagaiga (tali atu)
O le suiga femalagaaʻi o loʻo atagia mai ai tulaga ogaoga e lua o le ki o le alatoto ma lafoina atu se faʻailoga i le taimi e tasi. Faʻavae i luga o lenei faʻailo, o le potu faʻatonutonu mafai ona tape le suiga tulaga o le alatoto ina ia mafai ona faia fua faʻatatau.


Taimi Post: Oketopa-08-2021